Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności
w Urzędzie Miejskim w Dynowie
Burmistrz Miasta Dynów informuje, że wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Dynowie. Funkcję koordynatora będzie pełnił Pan Wojciech Barański – Sekretarz Gminy Miejskiej Dynów.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Dynowie było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przezUrząd Miejski w Dynowie.
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Dynowie.
- monitorowaniem działalności Urzędu Miejskiego w Dynowie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Dynowie - Wojciech Barański
adres do korespondencji: Urząd Miejski w Dynowie, 36-065 Dynów, ul. Rynek 2
telefon: 16 65 21 093 wew.38
sekretarz@dynow.pl
Metryka
Podmiot udostepniajacy informacje | Gmina Miejska DYnów |
Informacje wytworzył | Wojciech Barański |
Odpowiedzialny za treść informacji | Wojciech Barański |
Publikujący informację | Jan Prokop - j.prokop |
Wytworzenie informacji | 27.01.2021 |
Publikacja informacji | 27.01.2021 14:41 |
Aktualizacja informacji | 27.01.2021 14:42 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Jan Prokop - j.prokop | 27.01.2021 14:42 | Edycja | 2 |
Jan Prokop - j.prokop | 27.01.2021 14:41 | Publikacja | 1 |