Aktualności

Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Dynów dotycząca udziału mieszkańców w debacie nad Raportem o stanie Gminy za 2024 rok

Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Dynów dotycząca udziału mieszkańców w debacie nad Raportem o stanie Gminy Miejskiej Dynów za 2024 rok

Informuję, że zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm. ) Burmistrz Miasta Dynów przedstawił Raport o stanie Gminy Miejskiej Dynów za 2024 r.

W związku z powyższym, na sesji Rady Miasta Dynów planowanej na dzień 24 czerwca 2025 roku (wtorek), odbędzie się debata nad Raportem o stanie Gminy Miejskiej Dynów za 2024  r.

Szczegółowy porządek obrad sesji Rady Miasta zostanie przygotowany i opublikowany  w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dynowie

Zgodnie z art. 28aa ust. 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm. ) w debacie nad Raportem głos mogą zabierać mieszkańcy miasta. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Pisemne zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie poparte podpisami, co najmniej 50 osób, należy złożyć do Przewodniczącego Rady Miasta Dynów, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dynowie, ul. Rynek 2 pok. 11, I piętro (w godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałek od godz.8:00 do godz.16:00, od wtorku do piątku w godz. 7:00- 15:00), najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję, tj. do 23 czerwca 2025 roku do godz. 15:00.

Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności zgłoszeń.
W załączeniu klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych - RODO oraz proponowany wzór zgłoszenia.

Przewodniczący Rady Miasta
Roman Mryczko