Aktualności

Podpisanie umowy na realizację zadania pn. "Poprawa dostępności budynków..."

 

PODPISANIE UMOWY NA REALIZACJĘ ZADANIA

Gmina Miejska Dynów otrzymała dofinansowanie z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, priorytet FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, działanie FEPK.05.03 Dostępność na realizacje projektu pn:

Poprawa dostępności budynków: Urzędu Miejskiego, jednostki OSP w Dynowie oraz gabinetu pielęgniarki środowiskowej w Dynowie”.

W dniu 26 marca 2025 r. podpisana została umowa na realizacje  w/w zadania inwestycyjnego z wykonawcą tj. Panem Pawłem Kramarczyk prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: Firma Budowlana Paweł Kramarczyk ul. Płowiecka 73, 38-500 Sanok, NIP 6871916567.

Wartość umowy to 2 579 310,00 zł.

Przedmiotem projektu jest udostępnienie budynku Urzędu Miejskiego w Dynowie osobom z niepełnosprawnościami i starszym tj. stworzenie dostępności do wyższych kondygnacji (winda), wykonanie zewnętrznej pochylni pozwalającej na wjazd na poziom parteru. W ramach projektu zaprojektowano specjalne pomieszczenie dla obsługi osób NPS oraz poszerzenie otworów drzwiowych. Przedmiotem projektu w ramach kolejnego zadania jest usunięcie barier architektonicznych budynku OSP w Dynowie poprzez budowę pochylni. W ramach kolejnego natomiast zaplanowano poszerzenie otworu drzwiowego w budynku, w którym mieści się Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej w Dynowie.

Projekt jest kierowany do mieszkańców Gminy Miejskiej Dynów, szczególnie osób starszych powyżej 60 roku życia, osób z niepełnosprawnościami, do wszystkich którzy korzystają z usług administracji publicznej, pomocy społecznej, kulturalno-społecznych i ochrony zdrowia, świadczonych w budynkach objętych zakresem projektu.

Dofinansowanie ze środków Funduszu: 1 860 002,29 zł.

Planowany całkowity koszt wraz z pozostałymi planowanymi do zrealizowania zadaniami w ramach projektu: 2 901339,21 zł.

#FunduszeUE    #FunduszeEuropejskie