Aktualności

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Dynów w roku 2020 – informacja

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Dynów w roku 2020  – informacja

W dniu 30.06.2020 r. w Rzeszowie Gmina Miejska Dynów podpisała umowę o dofinansowanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Dynów” realizowanego w ramach programu priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.

Zadanie  pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Dynów” zrealizowane przez Gminę Miejską Dynów obejmowało prace związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz utylizacją wyrobów zawierających azbest z posesji, które zostały zgłoszone w ramach prowadzonych przez Urząd Miejski konsultacji z mieszkańcami. Na podstawie złożonych wniosków oszacowano, że w ramach zadania usuniętych zostanie 42,34 Mg (ton) wyrobów zawierających azbest. tj. 9,79 Mg odpadów pochodzących ze zdemontowanych pokryć dachowych oraz 32,55 Mg odpadów zebranych z miejsc ich czasowego składowania.

Wykonawcą niniejszego zadania została firma bhz MODBUT W. Laskowski A. Laskowska.

Koszt całkowity zadania wyniósł 18 998,82 zł, w tym
dotacja ze środków WFOŚiGW w Rzeszowie – 4 130,00 zł i NFOŚiGW – 5 900,00 zł, łącznie 10 030,00 zł.
Wkład własny Gminy Miejskiej Dynów to kwota 8 968,82 zł.

Termin zakończenia: rzeczowego i finansowego zadania zgodnie z Umową z WFOŚiGW w Rzeszowie – 06.11.2020 r.