Aktualności

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Dynów w roku 2021 – informacja

W dniu 11.08.2021 r. w Rzeszowie Gmina Miejska Dynów podpisała umowę o dofinansowanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Dynów” realizowanego w ramach programu priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.

Zadanie  pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Dynów” zrealizowane przez Gminę Miejską Dynów obejmowało prace związane z odbiorem, transportem oraz utylizacją wyrobów zawierających azbest z posesji, które zostały zgłoszone w ramach prowadzonych przez Urząd Miejski konsultacji z mieszkańcami. Na podstawie złożonych wniosków oszacowano, że w ramach zadania usuniętych zostanie 23,43 Mg (ton) odpadów zebranych z miejsc ich czasowego składowania.

Wykonawcą niniejszego zadania została firma bhz MODBUT W. Laskowski A. Laskowska.

Koszt całkowity zadania wyniósł 10 298,89 zł, w tym dotacja ze środków WFOŚiGW w Rzeszowie – 1 764,71 zł i NFOŚiGW – 4 235,29 zł, łącznie 6 000,00 zł. Wkład własny Gminy Miejskiej Dynów to kwota 4 298,89 zł.

Termin zakończenia: rzeczowego i finansowego zadania zgodnie z Umową z WFOŚiGW w Rzeszowie – 25.10.2021 r.